Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Lite nyheter från Understory

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
jsl
Kassör
Kassör
Inlägg: 1663
Blev medlem: 07 aug 2008, 22:30
Började med grodor år: 2008
Ort: Umeå

Lite nyheter från Understory

Inlägg av jsl »

Lite nyheter om vad som ev kan komma in till höstens groddag.
http://us1.campaign-archive2.com/?u=3b7 ... 33e4b73&e=[UNIQID
Användarvisningsbild
PittoresktMangel
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1239
Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Bro

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av PittoresktMangel »

"including several Ameerega species/morphs"

Låter inte helt fel. Hade varit kul med lite ovanligare arter.
Grodor och huggormar
Användarvisningsbild
FrankD
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 4801
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
Började med grodor år: 2007
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av FrankD »

Om han får in några summersihanar är jag mer än nöjd. :evil:
Användarvisningsbild
PatrikNo
Inlägg: 1012
Blev medlem: 17 jul 2012, 14:18
Började med grodor år: 2012
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av PatrikNo »

När börjar du ta upp förhandsbeställningar?
/Patrik
Användarvisningsbild
jsl
Kassör
Kassör
Inlägg: 1663
Blev medlem: 07 aug 2008, 22:30
Började med grodor år: 2008
Ort: Umeå

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av jsl »

Blir nog först i juni- juli så att vi får en mer aktuell lagerlista
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av mats_wikstrom »

du kan ju lite peta åt deras håll på att vi är väldans intresserade av ameeregor ;)
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Lite nyheter från Understory

Inlägg av LarsH »

mats_wikstrom skrev:du kan ju lite peta åt deras håll på att vi är väldans intresserade av ameeregor ;)
:D
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"