Lite nyheter om vad som ev kan komma in till höstens groddag.
http://us1.campaign-archive2.com/?u=3b7 ... 33e4b73&e=[UNIQID
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Lite nyheter från Understory
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Re: Lite nyheter från Understory
"including several Ameerega species/morphs"
Låter inte helt fel. Hade varit kul med lite ovanligare arter.
Låter inte helt fel. Hade varit kul med lite ovanligare arter.
Grodor och huggormar
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Lite nyheter från Understory
Om han får in några summersihanar är jag mer än nöjd. 
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
Re: Lite nyheter från Understory
Blir nog först i juni- juli så att vi får en mer aktuell lagerlista
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Lite nyheter från Understory
du kan ju lite peta åt deras håll på att vi är väldans intresserade av ameeregor 
Re: Lite nyheter från Understory
mats_wikstrom skrev:du kan ju lite peta åt deras håll på att vi är väldans intresserade av ameeregor
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"