I ett terrarie har det dykt upp svampar. De kommer samtidigt över hela terrariet. De växer upp till detta och vissnar ned på ett dygn. Terrariet har varit igång i minst 10 månader och ingen införsel nya växter, växtsubstrat eller nåt annat. Väggar och botten av xaxim, med mossmix på.
Nån som vet vad det är?
