Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Raketsvampar

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Raketsvampar

Inlägg av RogerL »

I ett terrarie har det dykt upp svampar. De kommer samtidigt över hela terrariet. De växer upp till detta och vissnar ned på ett dygn. Terrariet har varit igång i minst 10 månader och ingen införsel nya växter, växtsubstrat eller nåt annat. Väggar och botten av xaxim, med mossmix på.
Nån som vet vad det är?
Bilagor
ImageUploadedByTapatalk1335112184.371634.jpg
Finnw
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 880
Blev medlem: 13 feb 2012, 04:40
Började med grodor år: 2012
Ort: Bollebygd

Re: Raketsvampar

Inlägg av Finnw »

Ser ut som 'Hattifnattarna' :D
Fd Parachanna.
Användarvisningsbild
tegnér
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 402
Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Raketsvampar

Inlägg av tegnér »

Hattnifnatt sp.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"