Hej
Är det några från Östergötland som hänger här? Jag är i uppstartsfasen av mitt första terrarium avsett för pilgiftsgrodor och behöver först och främst växter och senare även någon trevlig nybörjargroda. Jag bor mellan Linköping & Motala.
/Mats
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Östergötland
-
tropfrog
- SDS-medlem

- Inlägg: 586
- Blev medlem: 20 sep 2017, 13:52
- Började med grodor år: 1997
- Ort: Göteborg
Re: Östergötland
Jönköping är ju inte så långt borta. Där är ju vår ordförande och några till.
Mvh
Magnus
Mvh
Magnus
- karal
- SDS-medlem

- Inlägg: 41
- Blev medlem: 08 feb 2019, 13:34
- Började med grodor år: 2019
- Ort: Vadstena
Re: Östergötland
Jag bor i Vadstena och kan nog gallra ut lite växter. 
Re: Östergötland
Ahh spännande, vad har du för växter?
Mvh
Mats
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Mvh
Mats
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
- karal
- SDS-medlem

- Inlägg: 41
- Blev medlem: 08 feb 2019, 13:34
- Började med grodor år: 2019
- Ort: Vadstena
Re: Östergötland
Ursäkta sent svar. Vet inte vad de heter, de allra flesta men du är välkommen hit när jag gallrar ur. Blir nog i veckan nu, så om du vill ha sparar jag allt så kan du komma o hämta till helgen. 
Re: Östergötland
Har skickat pm.karal skrev:Ursäkta sent svar. Vet inte vad de heter, de allra flesta men du är välkommen hit när jag gallrar ur. Blir nog i veckan nu, så om du vill ha sparar jag allt så kan du komma o hämta till helgen. [emoji106]
/Mats
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk