Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Östergötland

Här kan nybörjardendrobatisten fråga och förvänta sig svar anpassade för nybörjare.
OBS! Till att börja med, läs våra råd för nybörjare.
Mazzi
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 59
Blev medlem: 25 aug 2015, 17:56
Började med grodor år: 2020
Ort: Motala

Östergötland

Inlägg av Mazzi »

Hej

Är det några från Östergötland som hänger här? Jag är i uppstartsfasen av mitt första terrarium avsett för pilgiftsgrodor och behöver först och främst växter och senare även någon trevlig nybörjargroda. Jag bor mellan Linköping & Motala.

/Mats
tropfrog
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 586
Blev medlem: 20 sep 2017, 13:52
Började med grodor år: 1997
Ort: Göteborg

Re: Östergötland

Inlägg av tropfrog »

Jönköping är ju inte så långt borta. Där är ju vår ordförande och några till.

Mvh
Magnus
Användarvisningsbild
karal
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 41
Blev medlem: 08 feb 2019, 13:34
Började med grodor år: 2019
Ort: Vadstena

Re: Östergötland

Inlägg av karal »

Jag bor i Vadstena och kan nog gallra ut lite växter. 👍
Mazzi
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 59
Blev medlem: 25 aug 2015, 17:56
Började med grodor år: 2020
Ort: Motala

Re: Östergötland

Inlägg av Mazzi »

Ahh spännande, vad har du för växter?

Mvh
Mats

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Användarvisningsbild
karal
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 41
Blev medlem: 08 feb 2019, 13:34
Började med grodor år: 2019
Ort: Vadstena

Re: Östergötland

Inlägg av karal »

Ursäkta sent svar. Vet inte vad de heter, de allra flesta men du är välkommen hit när jag gallrar ur. Blir nog i veckan nu, så om du vill ha sparar jag allt så kan du komma o hämta till helgen. 👍
Mazzi
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 59
Blev medlem: 25 aug 2015, 17:56
Började med grodor år: 2020
Ort: Motala

Re: Östergötland

Inlägg av Mazzi »

karal skrev:Ursäkta sent svar. Vet inte vad de heter, de allra flesta men du är välkommen hit när jag gallrar ur. Blir nog i veckan nu, så om du vill ha sparar jag allt så kan du komma o hämta till helgen. [emoji106]
Har skickat pm.

/Mats

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Skriv svar

Återgå till "Nybörjarhörnan"