Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

"Frog-a-day"

Fotografering av terrarium och grodor
Användarvisningsbild
matt.is
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 235
Blev medlem: 03 feb 2013, 02:43
Började med grodor år: 2013
Ort: Falun

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av matt.is »

Bild
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av MarcusL »

BengtO skrev:Inga inlägg utan bild
IMG_0957.JPG
Där ja Kungen av fants!

Bild
1.0 Oophaga pumilio bluejeans
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av MarcusL »

matt.is skrev:Wow
Än en gång inga inlägg utan bild i denna tråd ;)

Bild
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av RogerL »

Bild
Vaktar



Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av mats_wikstrom »

20170312_104651.jpg
Bengt, o jo, går nog bra ned nexipus, alla är i livet, men inget spel än.
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av RogerL »

Mer färgglada grodor. D auratus Capurgana
Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användarvisningsbild
matt.is
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 235
Blev medlem: 03 feb 2013, 02:43
Började med grodor år: 2013
Ort: Falun

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av matt.is »

Bild
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

IMG_0969.JPG
Phyllobates aurotaenia Bahia Solano
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

Pena Blanca i ljus. Då syns det tydligt att den är blå. Spännande att se hur den ska färga ut. Tar flera år.
IMG_0975.JPG
Användarvisningsbild
Cloud
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 335
Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Cloud »

Ranitomeya fantastica Lowland
DSC_1193.jpg
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
Skriv svar

Återgå till "Fotografering"