
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: "Frog-a-day"
Där ja Kungen av fants!BengtO skrev:Inga inlägg utan bild

1.0 Oophaga pumilio bluejeans
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: "Frog-a-day"
Än en gång inga inlägg utan bild i denna trådmatt.is skrev:Wow

- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Re: "Frog-a-day"

Vaktar
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: "Frog-a-day"
Bengt, o jo, går nog bra ned nexipus, alla är i livet, men inget spel än.
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Re: "Frog-a-day"
Mer färgglada grodor. D auratus Capurgana

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro

Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
Phyllobates aurotaenia Bahia Solano
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
Pena Blanca i ljus. Då syns det tydligt att den är blå. Spännande att se hur den ska färga ut. Tar flera år.
- Cloud
- SDS-medlem

- Inlägg: 335
- Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: "Frog-a-day"
Ranitomeya fantastica Lowland
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata
