Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
-
Simon Bomholt
- Inlägg: 68
- Blev medlem: 16 apr 2011, 11:30
- Började med grodor år: 1994
- Ort: Jylland, Danmark
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Blå Oophaga histrionica
Re: "Frog-a-day"
En liten liten bluejeansunge visar sig på löven emellanåt!
Re: "Frog-a-day"
Mango leaves straight from Costa rica.
Gör sig rätt bra och förmultnar långsammare än ek/boklöv.
Gör sig rätt bra och förmultnar långsammare än ek/boklöv.
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: "Frog-a-day"
Var är den tredje? 
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: "Frog-a-day"
Vi vanliga grodor får aldrig vara med...

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: "Frog-a-day"
Snygg groda! Men! Vad är det för härlig växt?Rudeboy skrev:Nykomlingen här hemma visar upp sig
- Fredde_C
- SDS-medlem

- Inlägg: 58
- Blev medlem: 05 okt 2013, 19:23
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bålsta
Re: "Frog-a-day"
Jag var lite orolig för den frågan.TobiasP skrev:
Snygg groda! Men! Vad är det för härlig växt?
Jag är en sån som läser beskrivningen på hyllkanten och står det "håll jorden lätt fuktig" så provar jag.
Hittade den på Hornbach iallafall och den har överlevt ett bra tag nu.
Re: "Frog-a-day"
Najs
Du kan ju alltid ta en bild på hela plantan och lägga upp i "Grönt är skönt"-tråden så kanske vi kan luska ut vilken det rör sig om 

