Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

"Frog-a-day"

Fotografering av terrarium och grodor
Simon Bomholt
Inlägg: 68
Blev medlem: 16 apr 2011, 11:30
Började med grodor år: 1994
Ort: Jylland, Danmark
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Simon Bomholt »

16427245_10155095030324665_2801327067241330063_n.jpg
Blå Oophaga histrionica
stamel
Inlägg: 77
Blev medlem: 14 aug 2013, 13:44
Började med grodor år: 2013
Ort: Täby

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av stamel »

IMG_2487.JPG
En liten liten bluejeansunge visar sig på löven emellanåt!
stamel
Inlägg: 77
Blev medlem: 14 aug 2013, 13:44
Började med grodor år: 2013
Ort: Täby

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av stamel »

Mango leaves straight from Costa rica.
Gör sig rätt bra och förmultnar långsammare än ek/boklöv.
Användarvisningsbild
JMild
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 622
Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
Började med grodor år: 2012
Ort: Sollentuna

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av JMild »

Var är den tredje? Bild

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Användarvisningsbild
JMild
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 622
Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
Började med grodor år: 2012
Ort: Sollentuna

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av JMild »

Vi vanliga grodor får aldrig vara med...
Bild

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Användarvisningsbild
Fredde_C
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 okt 2013, 19:23
Började med grodor år: 2008
Ort: Bålsta

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Fredde_C »

Bild
Nykomlingen här hemma visar upp sig :D
Användarvisningsbild
TobiasB
Inlägg: 1688
Blev medlem: 15 feb 2013, 14:06
Började med grodor år: 2013
Ort: Jönköping

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av TobiasB »

Rudeboy skrev:Nykomlingen här hemma visar upp sig :D
Snygg groda! Men! Vad är det för härlig växt? :)
Användarvisningsbild
Fredde_C
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 okt 2013, 19:23
Började med grodor år: 2008
Ort: Bålsta

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Fredde_C »

TobiasP skrev:
Snygg groda! Men! Vad är det för härlig växt? :)
Jag var lite orolig för den frågan. :lol:

Jag är en sån som läser beskrivningen på hyllkanten och står det "håll jorden lätt fuktig" så provar jag. :roll:

Hittade den på Hornbach iallafall och den har överlevt ett bra tag nu.
Användarvisningsbild
TobiasB
Inlägg: 1688
Blev medlem: 15 feb 2013, 14:06
Började med grodor år: 2013
Ort: Jönköping

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av TobiasB »

Najs :) Du kan ju alltid ta en bild på hela plantan och lägga upp i "Grönt är skönt"-tråden så kanske vi kan luska ut vilken det rör sig om :)
Användarvisningsbild
Fredde_C
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 58
Blev medlem: 05 okt 2013, 19:23
Började med grodor år: 2008
Ort: Bålsta

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Fredde_C »

TobiasP skrev:Najs :) Du kan ju alltid ta en bild på hela plantan och lägga upp i "Grönt är skönt"-tråden så kanske vi kan luska ut vilken det rör sig om :)
Bild

Men den är ju inte grön.. :P Bastimentos hanen verkar älska den iallafall.
Skriv svar

Återgå till "Fotografering"