Någon som har skickat efter grodor från Wouter?
Fungerade det bra eller inte?
Det är ju si och så med kommunikation när man mailar eller chattar med honom
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Skickat efter grodor från Wouter?
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Skickat efter grodor från Wouter?
Skickat efter? Njae, inte annat än till groddagar, men försökt reservera till dem ja. Funkade inte alls senast. Och har varit problem med andra från Finland också.
Han har några han påstår sig ha som jag är intresserad av, lyckas han få hit dem nåttag så är jag lyckligt överraskad. efter det shoppar jag nog bara spontanköp av han. Det blir så jobbigt annars.
Han har några han påstår sig ha som jag är intresserad av, lyckas han få hit dem nåttag så är jag lyckligt överraskad. efter det shoppar jag nog bara spontanköp av han. Det blir så jobbigt annars.