Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Skickat efter grodor från Wouter?

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
matt.is
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 235
Blev medlem: 03 feb 2013, 02:43
Började med grodor år: 2013
Ort: Falun

Skickat efter grodor från Wouter?

Inlägg av matt.is »

Någon som har skickat efter grodor från Wouter?

Fungerade det bra eller inte?

Det är ju si och så med kommunikation när man mailar eller chattar med honom
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: Skickat efter grodor från Wouter?

Inlägg av mats_wikstrom »

Skickat efter? Njae, inte annat än till groddagar, men försökt reservera till dem ja. Funkade inte alls senast. Och har varit problem med andra från Finland också.

Han har några han påstår sig ha som jag är intresserad av, lyckas han få hit dem nåttag så är jag lyckligt överraskad. efter det shoppar jag nog bara spontanköp av han. Det blir så jobbigt annars.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"