Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Hörnburken, en förvandling.
-
Folosaurus
- Inlägg: 22
- Blev medlem: 26 jan 2014, 19:08
Re: Hörnburken, en förvandling.
Vad tyckte du om leran från bens? + mossmixen, har själv lite planer på att köra denna och sen stryka på lite mix.
-
livingstone
- Inlägg: 60
- Blev medlem: 17 feb 2014, 13:02
- Började med grodor år: 2008
Re: Hörnburken, en förvandling.
nice....o inspererande
- Froggyboy
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 447
- Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Skoghall
- Kontakt:
Re: Hörnburken, en förvandling.
Halloj, efter nått års totalt haveri. Har suget återuppstått, rensade ur all ormbunke och i princip allt annat oxå. Nu blir det nya tag och nya växter, dock ingen ormbunke.


Skickat från min iPhone med Tapatalk


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
- Froggyboy
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 447
- Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Skoghall
- Kontakt:
Re: Hörnburken, en förvandling.
Nu har det hänt lite, ny lera från Bens på plats. Lite nya Bromelior och en del andra plantor.
Nu bor 4 juvenila Azureus här, ett gäng Terribilis kommer oxå flytta in.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nu bor 4 juvenila Azureus här, ett gäng Terribilis kommer oxå flytta in.



Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
- Froggyboy
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 447
- Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Skoghall
- Kontakt:
Re: Hörnburken, en förvandling.
Min lilla bit Djungel.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
Re: Hörnburken, en förvandling.
Smart! ormbunkar kan verkligen ta över ens liv! Och, välkommen tillbaka! 