Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Hörnburken, en förvandling.

Presentera ditt terrarium här!
Folosaurus
Inlägg: 22
Blev medlem: 26 jan 2014, 19:08

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Folosaurus »

Vad tyckte du om leran från bens? + mossmixen, har själv lite planer på att köra denna och sen stryka på lite mix.
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Froggyboy »

Bra grejjor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Mattias
livingstone
Inlägg: 60
Blev medlem: 17 feb 2014, 13:02
Började med grodor år: 2008

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av livingstone »

nice....o inspererande
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Froggyboy »

Tack !
/Mattias
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Froggyboy »

Halloj, efter nått års totalt haveri. Har suget återuppstått, rensade ur all ormbunke och i princip allt annat oxå. Nu blir det nya tag och nya växter, dock ingen ormbunke.


Bild

Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Froggyboy »

Nu har det hänt lite, ny lera från Bens på plats. Lite nya Bromelior och en del andra plantor.
Nu bor 4 juvenila Azureus här, ett gäng Terribilis kommer oxå flytta in.

Bild

Bild

Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av Froggyboy »

Min lilla bit Djungel.

Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
/Mattias
Användarvisningsbild
TobiasB
Inlägg: 1688
Blev medlem: 15 feb 2013, 14:06
Började med grodor år: 2013
Ort: Jönköping

Re: Hörnburken, en förvandling.

Inlägg av TobiasB »

Smart! ormbunkar kan verkligen ta över ens liv! Och, välkommen tillbaka! :)
Skriv svar

Återgå till "Medlemmarnas djur och terrarium"