
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Grodor i NY
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Grodor i NY
Just nu stor grodutställning på Naturhistoriska i NY. Ganska mycket Dartfrogs. Men de blandar friskt. Räknade till minst 8 arter i en burk. 

- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Grodor i NY
är det bara jag eller ser terribilisen till vänster lite mager ut?
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: Grodor i NY
Den prickiga längst ned till höger kan jag inte identifiera, någon?
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Sv: Grodor i NY
Pumilio?HåkanP skrev:Den prickiga längst ned till höger kan jag inte identifiera, någon?
-
MickeK
- Styrelse

- Inlägg: 886
- Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Fagersta
- Kontakt:
Re: Grodor i NY
Ser ut som en av mina bastimentos. Är det en leucomelas som står vid terribilisarna?
Om den där blandning ska fungera så måste dom mata på duktigt.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
Om den där blandning ska fungera så måste dom mata på duktigt.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Re: Grodor i NY
Den var rikrigt mager Mats. Precis som dina bastimentos. Och det var leucomelas. En riktig blandning. I samma burk även ett par tinctorius varianter.
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Grodor i NY
Bara så att ingen nu förstår Roger fel, så har jag inga magra bastimentos, inga bastimentos överhuvudtaget faktiskt
De flesta av mina grodor är snarare välgödda.
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Re: Grodor i NY
Glömde ett kommatecken och ordet Micke 