Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Ta med vaxter fran Kata, Thailand?

Övriga diskussioner.
Hotrider
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 151
Blev medlem: 08 maj 2009, 17:29
Började med grodor år: 2008
Ort: Örsundsbro, Uppsala

Ta med vaxter fran Kata, Thailand?

Inlägg av Hotrider »

Far man gora det? Vart kan man isafall hitta nagot schysst stalle och kopa de pa?=)
MVH
Oskar
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Ta med vaxter fran Kata, Thailand?

Inlägg av RogerL »

Du får ta med snittblommor, ej jord. Ibland kan det gå om man sköljer rötterna riktigt noga. Men man kan inte vara säker. Roger
Användarvisningsbild
bjca07
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 30
Blev medlem: 18 feb 2012, 17:07
Började med grodor år: 1990
Ort: Svinninge

Ta med vaxter fran Kata, Thailand?

Inlägg av bjca07 »

Är man Bangkok är chatuchak ett alternativ. På onsdagar är det växtmarknad. Hittade lite mossor och orchideer. Men det finns massor. Även på helgerna finns det lite växter.
Användarvisningsbild
Illustratören
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 675
Blev medlem: 04 feb 2008, 20:48
Började med grodor år: 2011
Ort: Uppsala

Re: Ta med vaxter fran Kata, Thailand?

Inlägg av Illustratören »

Hittade lite mer info här, för den som vill läsa mer om regler och vad som gäller:
http://www.evira.fi/portal/se/vaxter/in ... tpersoner/
När man kan "allt" teoretiskt, är det bara att testa allt praktiskt. Sedan är det dags att göra allt rätt!
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"