Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Nördar i Uppsala

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
Simon
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1547
Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Nördar i Uppsala

Inlägg av Simon »

Det börjar bli ganska många grodnördar i Uppsala nu.
Kan inte alla ge sig till känna i den här tråden så man får lite överblick på hur många vi är?

Ja, jag bor alltså i Uppsala....... och är nörd.
Senast redigerad av 1 Simon, redigerad totalt 15 gånger.
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Nördar i Uppsala

Inlägg av RogerL »

Nörd här. Roger i Uppsala, närmare bestämt Sunnersta.
Användarvisningsbild
tegnér
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 402
Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av tegnér »

Nörd, Kvarngärdet. Dags för en träff nu till våren tycker jag!
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av Jolo »

Übernörd i Eriksberg här. Självklart ska vi ha en Upplandsgrodträff senare i vår.
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av LarsH »

Tillhör landskapet Uppland.....
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Användarvisningsbild
Illustratören
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 675
Blev medlem: 04 feb 2008, 20:48
Började med grodor år: 2011
Ort: Uppsala

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av Illustratören »

Nörd Svartbäcken
När man kan "allt" teoretiskt, är det bara att testa allt praktiskt. Sedan är det dags att göra allt rätt!
Användarvisningsbild
Carlsson
Inlägg: 955
Blev medlem: 13 mar 2008, 13:35
Började med grodor år: 2008
Ort: Karlholmsbruk

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av Carlsson »

Ytterligare en som bor i Uppland med närmaste nördtillhörighet i Uppsala.

/Thomas/
mvh Thomas

Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
MickeB
Inlägg: 305
Blev medlem: 10 jun 2009, 16:30
Började med grodor år: 1990
Ort: Örsundsbro(Enköping/Uppsala)

Re: Nördar i Uppsala

Inlägg av MickeB »

Här är en till (Örsundsbro nörd). För ett tag sedan så hade vi en så kallad Upplandsträff med ett studiebesök på botaniska i Uppsala,väldigt roligt :P .Så jag tänkte kolla om det finns intresse att träffas igen? Kanske bara på en fika hemma hos mig?

MVH Micke
Har även i grodväg.
2.2.0 Agalychnis Spurrelli



MVH Micke (Kennel Atrox)
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"