Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Mantellor

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Mantellor

Inlägg av RogerL »

Svt play, Madagaskar, från igår, 38.53 in i programmet. Roger
Användarvisningsbild
Simon
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1547
Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Re: Mantellor

Inlägg av Simon »

Jag såg det på SVT-play. Spolade tillbaka flera gånger biten med M. laevigata för att spana in hur omgivningarna såg ut.
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
HåkanP
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 879
Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
Började med grodor år: 2010
Ort: Kallhäll

Re: Mantellor

Inlägg av HåkanP »

Har du kollat bilderna här också Simon? http://www.amphibiancare.com/mantella/JALbum/
Nästan alla Mantellors omgivningar finns med där.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: Mantellor

Inlägg av Jolo »

Även resten av programmet är värt att se. Del 1 finns att se på youtube. Inga grodor med i det programmet dock.
Användarvisningsbild
Simon
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1547
Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Re: Mantellor

Inlägg av Simon »

Håkan skrev:Har du kollat bilderna här också Simon? http://www.amphibiancare.com/mantella/JALbum/
Nästan alla Mantellors omgivningar finns med där.
Tack för länken!
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"