Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Mantellor
- Simon
- SDS-medlem

- Inlägg: 1547
- Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Mantellor
Jag såg det på SVT-play. Spolade tillbaka flera gånger biten med M. laevigata för att spana in hur omgivningarna såg ut.
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
-
HåkanP
- SDS-medlem

- Inlägg: 879
- Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Kallhäll
Re: Mantellor
Har du kollat bilderna här också Simon? http://www.amphibiancare.com/mantella/JALbum/
Nästan alla Mantellors omgivningar finns med där.
Nästan alla Mantellors omgivningar finns med där.
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Fruit flies like bananas"
- Jolo
- Ordförande

- Inlägg: 1006
- Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Gotland
- Kontakt:
Re: Mantellor
Även resten av programmet är värt att se. Del 1 finns att se på youtube. Inga grodor med i det programmet dock.
- Simon
- SDS-medlem

- Inlägg: 1547
- Blev medlem: 31 aug 2008, 21:20
- Började med grodor år: 1996
- Ort: Uppsala
Re: Mantellor
Tack för länken!Håkan skrev:Har du kollat bilderna här också Simon? http://www.amphibiancare.com/mantella/JALbum/
Nästan alla Mantellors omgivningar finns med där.
Hulteke skrev:
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"
"I mina terrarier råder helt enkelt flower-power"