Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
- AndersB
- SDS-medlem

- Inlägg: 121
- Blev medlem: 14 sep 2008, 22:03
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Åkersberga
Re: "Frog-a-day"
Dags för en ny bild!
mvh
Anders Burebo (mini08)
mvh
Anders Burebo (mini08)
- Bilagor
-
- varadero2.JPG (40.25 KiB) Visad 6310 gånger
Re: "Frog-a-day"

Ameerega trivittata ”cainarachi”
Re: "Frog-a-day"
Det var länge sen det las upp några bilder i tråden så det är dags att bidra igen.
-
Adamanteus
- SDS-medlem

- Inlägg: 208
- Blev medlem: 20 jan 2009, 19:34
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Jönköping
Re: "Frog-a-day"
Dags för att den här tråden vaknar upp igen.
Här kommer en R. lamasi Rio Palchitea
Här kommer en R. lamasi Rio Palchitea
- Jolo
- Ordförande

- Inlägg: 1006
- Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Gotland
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Äntligen har jag fått hem mina första grodor. (Tack Mattias för de fina djuren) Jag firar det genom att lägga upp en bild här. Fler bilder upplagda i mitt album om någon är nyfiken. 
-
Simon Bomholt
- Inlägg: 68
- Blev medlem: 16 apr 2011, 11:30
- Började med grodor år: 1994
- Ort: Jylland, Danmark
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Så må jeg hellere give jer lidt at savle over
Dendrobates tinctorius "Voltzberg"

Dendrobates tinctorius "atatchi baka"

Orange Phyllobates terribilis

Ranitomeya reticulata

Og til sidst lidt Exidobates mysteriosus



Dendrobates tinctorius "Voltzberg"

Dendrobates tinctorius "atatchi baka"

Orange Phyllobates terribilis

Ranitomeya reticulata

Og til sidst lidt Exidobates mysteriosus



