Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

"Frog-a-day"

Fotografering av terrarium och grodor
Användarvisningsbild
AndersB
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 121
Blev medlem: 14 sep 2008, 22:03
Började med grodor år: 2008
Ort: Åkersberga

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av AndersB »

Dags för en ny bild!

mvh

Anders Burebo (mini08)
Bilagor
varadero2.JPG
varadero2.JPG (40.25 KiB) Visad 6314 gånger
PelleB
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 898
Blev medlem: 01 feb 2008, 09:33
Började med grodor år: 1980
Ort: Swe

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av PelleB »

Bild
Ameerega trivittata ”cainarachi”
Användarvisningsbild
jsl
Kassör
Kassör
Inlägg: 1663
Blev medlem: 07 aug 2008, 22:30
Började med grodor år: 2008
Ort: Umeå

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av jsl »

Det var länge sen det las upp några bilder i tråden så det är dags att bidra igen.
Bilagor
pumilio21.jpg
Adamanteus
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 208
Blev medlem: 20 jan 2009, 19:34
Började med grodor år: 2008
Ort: Jönköping

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Adamanteus »

Dags för att den här tråden vaknar upp igen.

Här kommer en R. lamasi Rio Palchitea
Bilagor
Rlamasi Rio Palchitea.jpg
per08
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 312
Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
Började med grodor år: 2008
Ort: Oxelösund

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av per08 »

Lite bilder på grodor.
Per
Bilagor
DSC_09451.jpg
DSC_0920.jpg
DSC_0916.jpg
DSC_0907.jpg
DSC_0895.jpg
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Jolo »

Äntligen har jag fått hem mina första grodor. (Tack Mattias för de fina djuren) Jag firar det genom att lägga upp en bild här. Fler bilder upplagda i mitt album om någon är nyfiken. ;)
Bilagor
R.variabilis "Giant" Juvenil
R.variabilis "Giant" Juvenil
Simon Bomholt
Inlägg: 68
Blev medlem: 16 apr 2011, 11:30
Började med grodor år: 1994
Ort: Jylland, Danmark
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Simon Bomholt »

Så må jeg hellere give jer lidt at savle over
Dendrobates tinctorius "Voltzberg"
Bild

Dendrobates tinctorius "atatchi baka"
Bild

Orange Phyllobates terribilis
Bild

Ranitomeya reticulata
Bild

Og til sidst lidt Exidobates mysteriosus
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
FrankD
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 4801
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
Började med grodor år: 2007
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av FrankD »

Kalas! ;)
IMGP0030.jpg
Jasiri
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 11
Blev medlem: 26 mar 2011, 13:32
Började med grodor år: 2002
Ort: Hallsberg
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av Jasiri »

Hyloxalus azureiventris
Bilagor
DSC_0026liten.jpg
niake
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 22
Blev medlem: 09 feb 2011, 20:23
Började med grodor år: 2011
Ort: Västerås

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av niake »

:ugeek:
Bilagor
pricken.png
pricken.png (204.96 KiB) Visad 5951 gånger
Skriv svar

Återgå till "Fotografering"