Mina anthonyi / tricolor tycks verkligen trivas. Jag kunde räkna 7 yngel på ryggen på en av hanarna.
Därtill två i bassängen .
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
7 yngel
- lasseg
- SDS-medlem

- Inlägg: 107
- Blev medlem: 21 maj 2008, 20:00
- Började med grodor år: 1980
- Ort: Norrtälje
Re: 7 yngel
Härligt. Grattis!
Vet du om dina tricolor är en låglands eller höglandsvariant? Jag håller på och tittar runt lite efter höglandsvarianter av pilgiftsgrodor.
Vet du om dina tricolor är en låglands eller höglandsvariant? Jag håller på och tittar runt lite efter höglandsvarianter av pilgiftsgrodor.
Mvh/Lasse
-
Filip jakobsson
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 511
- Blev medlem: 08 dec 2008, 19:09
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Hörby
Re: 7 yngel
Grattis! Och om du inte lyckas sälja allihop så kanske det finns en botanisk trädgård i närheten där överskottet kan få bo och föröka sig?Mats skrev:Mina anthonyi / tricolor tycks verkligen trivas. Jag kunde räkna 7 yngel på ryggen på en av hanarna.
Därtill två i bassängen .
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.