Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Studiebesök hos dendrobatist

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
Cloud
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 335
Blev medlem: 19 mar 2015, 20:32
Började med grodor år: 1996
Ort: Uppsala

Studiebesök hos dendrobatist

Inlägg av Cloud »

Hej på er, SDS:are.

Jag håller som bäst på att planera och förbereda för mina första pilgiftsterrarier, och undrar nu högst ödmjukt om det finns någon vänlig själ i Uppsala/Stockholm som kan tänka sig att ta emot ett litet studiebesök, för att se hur ni har det och få tillfälle att fråga lite och så. Jag bor i Uppsala men arbetar i Stockholm om veckorna, så vilket som går egentligen bra.

Någon som vill visa sina grodor? :)
Har även:
1.0.0 Furcifer pardalis 'Nosy Faly'
1.1.0 Phelsuma quadriocellata

Återgå till "Övrigt"