Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Costa Rica på TV
Costa Rica på TV
Ikväll 19:00 på TV2 är det ett naturprogram som handlar om Costa Rica, kan det bli lite grodor med tro 
-
Jonny
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 113
- Blev medlem: 08 aug 2011, 08:53
- Började med grodor år: 2009
- Ort: Ludvika
Re: Costa Rica på TV
Enda grodan som var med fick statuera exempel på föda för en fladdermus. Men ett väldigt intressant program ändå så jag tackar för tipset 
Re: Costa Rica på TV
Ja några Pilgiftsgrodor var det inte med men man fick lite känsla för biotopen i alla fall
