Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Kvällsmys
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Kvällsmys
Härlig känsla att en onsdagskväll sitta i grodrummet med bara de blå LED-lampornas månljus i burkarna och höra både mina Sirensis- och mina Benedicta-herrars rop med lågt regnskogsljud stream:at från Sonos-högtalaren i bakgrunden. Det är livskvalitet och för tankarna tillbaka till mina år i Costa Rica (även om just dessa grodor inte hör hemma just där).
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Kvällsmys
JMild skrev:Det är livskvalitet [...]

(Har flyttat tråden till Övrigt.)
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier