Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

En hälsning från er ordförande

Övriga diskussioner.
MickeK
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 886
Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
Började med grodor år: 2004
Ort: Fagersta
Kontakt:

En hälsning från er ordförande

Inlägg av MickeK »

Börjar här. :D
MickeK
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 886
Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
Började med grodor år: 2004
Ort: Fagersta
Kontakt:

Re: En hälsning från er ordförande

Inlägg av MickeK »

Fortsätter här. ;)

Dagen innan såg det ut så här.


Pumparna som vi hade.


Fascinerande men inte så rolig syn.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"