
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Semesternöje
Semesternöje
En sann pilgiftgrodeägare berättar för familjen hur fantastiskt vackra bokskogar är. Såna finns ju inte uppe i norr där vi bor. Som en sidogrej passar man på att samla lite löv till terrarierna.
. Det var ju inte det som var huvudsyftet eller.... ?

