Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Inget Gränna, dumma flunsan !

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av Froggyboy »

Så i detta nu finns ett rum ledigt på Grännagården, om nån vil på hotell.

Bokas via Booking.com eller direkt på deras hemsida.
/Mattias
Användarvisningsbild
LarsH
Inlägg: 1274
Blev medlem: 14 mar 2008, 17:11
Började med grodor år: 2008
Ort: Rosersberg

Re: Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av LarsH »

Froggyboy skrev:Så i detta nu finns ett rum ledigt på Grännagården, om nån vil på hotell.

Bokas via Booking.com eller direkt på deras hemsida.
Synd!
Dax att vi fixar web-kamera-bevakning av våra groddagar! :D
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av Froggyboy »

Det hade vart nåt det !!

Det är så typiskt, har laddat för detta eventet. Så nära 40 i feber och elände, skulle säkert orka. Fullproppad m piller, men hur kul blir det....

Vad är väl en bal på slottet..............
/Mattias
Användarvisningsbild
RogerL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 841
Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala

Re: Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av RogerL »

krya på dej/Roger
Användarvisningsbild
Froggyboy
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 447
Blev medlem: 11 nov 2011, 08:47
Började med grodor år: 2011
Ort: Skoghall
Kontakt:

Re: Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av Froggyboy »

Tack !!
/Mattias
MartinF
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 167
Blev medlem: 21 mar 2012, 17:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Skövde
Kontakt:

Re: Inget Gränna, dumma flunsan !

Inlägg av MartinF »

LarsH skrev:
Froggyboy skrev:Så i detta nu finns ett rum ledigt på Grännagården, om nån vil på hotell.

Bokas via Booking.com eller direkt på deras hemsida.
Synd!
Dax att vi fixar web-kamera-bevakning av våra groddagar! :D

Live streamad groddag det vore nått det!
Be kind rewind.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"