Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Svampar
- RogerL
- SDS-medlem

- Inlägg: 841
- Blev medlem: 05 mar 2011, 20:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
Svampar
Nån som sett nåt liknande? Första gången de kom var i ett terrarie som varit igång ett halvår. Nu är det nog fjärde gången de dyker upp. Växer upp och vissnar ned på ett dygn. Och kommer igen några veckor senare. Roger
-
PatrikO
- SDS-medlem

- Inlägg: 199
- Blev medlem: 30 mar 2008, 22:07
- Började med grodor år: 1995
- Ort: Ängelholm/Skåne
Re: Svampar
Grymt coolt
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Sv: Svampar
Riktigt tuffa svampar. Växer dom överallt eller på något speciellt?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
-
MickeK
- Styrelse

- Inlägg: 886
- Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Fagersta
- Kontakt:
Sv: Svampar
Snygg bild. Lite Avatar över den.
Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2
-
per08
- SDS-medlem

- Inlägg: 312
- Blev medlem: 11 jan 2010, 19:09
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Oxelösund
Re: Svampar
Läckert,,,,,,,,,,,,,,,
-
småkrypet
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 44
- Blev medlem: 21 mar 2012, 20:41
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Jönköping
Re: Svampar
Jag har sett något liknande hos mig. Jag tyckte mina såg ut som någon sorts bläcksvamp, de slutade i alla fall sina dagar på samma sätt som bläcksvampar gör genom att bli till en svart flytande sörja.
Även hos mig växer de upp och försvinner på mycket kort tid.
Även hos mig växer de upp och försvinner på mycket kort tid.
Bombina orientalis
Cirka 60 arter ryggradslösa kryp
Cirka 60 arter ryggradslösa kryp
Re: Svampar
Jag har också dem, men inte i den mängden du verkar ha dem... iofs rycker jag bort dem så fort jag ser dem för att de inte ska sprida för mycket sporer.
Dennis Nilsson
http://www.DartFrog.tk