Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

"Frog-a-day"

Fotografering av terrarium och grodor
Användarvisningsbild
tegnér
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 402
Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av tegnér »

Dendrobates auratus, fotograferad i Heredia, Costa Rica, förra hösten.
28763264_214035699149011_6368369535602393088_n.jpg
Användarvisningsbild
tegnér
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 402
Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
Började med grodor år: 2008
Ort: Uppsala
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av tegnér »

0370931E-8600-469E-875D-3731AE9D38D3.jpeg
Oophaga pumilio från Aguacate-halvön.
Användarvisningsbild
FrankD
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 4801
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
Började med grodor år: 2007
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av FrankD »

Härliga bilder!

R. amazonica Arena blanca gillar att ha samsitt i grupp (och håller då på i flera timmar faktiskt).
Bilagor
_IMG6720.jpg
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

pumilio Punta Laurent
IMG_1794.JPG
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

IMG_1787.JPG
pumilio Cayo de Agua
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

pumilio Punta Clara
IMG_1802.JPG
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

Udda tecknad castaneoticus
IMG_1733.JPG
Användarvisningsbild
FrankD
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 4801
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
Började med grodor år: 2007
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av FrankD »

Wow, Bengt gör den här tråden till Frog-a-minute. ;)

Och för att få lov att skriva det kommer här en blåbyxad pumilio som satt stilla en stund i dag:
Bilagor
_IMG6730.jpg
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

imitator Huallaga
IMG_1716.JPG
BengtO
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 1840
Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
Började med grodor år: 1986
Ort: Stockholm

Re: "Frog-a-day"

Inlägg av BengtO »

IMG_0927.JPG
Skriv svar

Återgå till "Fotografering"