Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
- tegnér
- SDS-medlem

- Inlägg: 402
- Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Dendrobates auratus, fotograferad i Heredia, Costa Rica, förra hösten.
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Härliga bilder!
R. amazonica Arena blanca gillar att ha samsitt i grupp (och håller då på i flera timmar faktiskt).
R. amazonica Arena blanca gillar att ha samsitt i grupp (och håller då på i flera timmar faktiskt).
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
pumilio Punta Laurent
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
pumilio Cayo de Agua
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
pumilio Punta Clara
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
Udda tecknad castaneoticus
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Wow, Bengt gör den här tråden till Frog-a-minute. 
Och för att få lov att skriva det kommer här en blåbyxad pumilio som satt stilla en stund i dag:
Och för att få lov att skriva det kommer här en blåbyxad pumilio som satt stilla en stund i dag:
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: "Frog-a-day"
imitator Huallaga