dom är där inne.. men dom gömmer sig när man e framme.. om det inte är mat dax.
ska se om jag kan komma ihåg och ta en bild när alla är framme
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
nytt bygge
- johan_86
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 546
- Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Ängelholm
Re: nytt bygge
dom har varit där inne sen den sista juli.
förutom några pumilor och en annan ficus dom har varit där sen jag startade upp det
förutom några pumilor och en annan ficus dom har varit där sen jag startade upp det
- johan_86
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 546
- Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Ängelholm
Re: nytt bygge
SÅLT