Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

nytt bygge

Terrariets utformning, teknik, ljus, värme, ventilation osv...
Användarvisningsbild
johan_86
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
Började med grodor år: 2011
Ort: Ängelholm

Re: nytt bygge

Inlägg av johan_86 »

dom är där inne.. men dom gömmer sig när man e framme.. om det inte är mat dax.

ska se om jag kan komma ihåg och ta en bild när alla är framme
Användarvisningsbild
Von Seth
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 574
Blev medlem: 01 jun 2008, 19:55
Började med grodor år: 2003
Ort: Malmö

Re: nytt bygge

Inlägg av Von Seth »

Hur länge har växterna varit där inne?
Är Varnad Nybörjare
Användarvisningsbild
johan_86
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
Började med grodor år: 2011
Ort: Ängelholm

Re: nytt bygge

Inlägg av johan_86 »

dom har varit där inne sen den sista juli.
förutom några pumilor och en annan ficus dom har varit där sen jag startade upp det
Användarvisningsbild
johan_86
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 546
Blev medlem: 25 jan 2010, 20:26
Började med grodor år: 2011
Ort: Ängelholm

Re: nytt bygge

Inlägg av johan_86 »

SÅLT
Skriv svar

Återgå till "Terrarium och teknik"