Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Vad står i blom?
-
tropfrog
- SDS-medlem

- Inlägg: 586
- Blev medlem: 20 sep 2017, 13:52
- Började med grodor år: 1997
- Ort: Göteborg
Re: Vad står i blom?
Denna lilla blomma dök upp idag. Tillhör de ca 4 cm runda bladen. Jag har inte planterat det själv så måste ha kommit in med något annat.....Men vad är det?
Mvh
Magnus
Mvh
Magnus
Re: Vad står i blom?
Condulago Rodrigoi
Vad står i blom?
Didionopsis erinacea återvänder precis lagom till när kylan sätter in! Riktigt hårig är den! [emoji3]




Re: Vad står i blom?
Pleurothallis homalantha verkar också vara i toppform 




Re: Vad står i blom?
Bulbophyllum rothschildianum blommar fint i mitt terrarium nu.
Re: Vad står i blom?
En lite närmare bild på min orkidee som blommar fint nu.
Re: Vad står i blom?
Specklinia costaricensis blommar nu för fullt
Denna kommer ni få höra om under första föredraget på Groddagen på lördag!




Vad står i blom?
Så himla snygg Fredrik! Var har du köpt den? Ecuagenera?tegnér skrev:Nu blommar min Lepanthes gargoyla.

Inget inlägg utan ”blomma”, snart kommer jag äntligen få se blommorna från Pleurothalis restrepioides, fyra år efter inköp!
