Favorit grodan sen jag sett dom hos dig Bengt!

Mina leucomelas fick flytta in i nya hyllan istället.

och quimpicharin som är små ungdjur fick ta det här terrariet

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk














Hoppas de trivsAdamEGL skrev:Bastimentos från Johan! spännande!