Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Adams grodor
Re: Adams grodor
Nejnej nått roligt måste dom få ha!
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Re: Adams grodor
Är sirensis yngel kanibaler ?
Re: Adams grodor
Ja, det är (väll?) alla i släktet Ranitomeya?
Re: Adams grodor
Då kanske ja borde flytta på en ?
- tegnér
- SDS-medlem

- Inlägg: 402
- Blev medlem: 28 aug 2008, 14:50
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Re: Adams grodor
Inte äggätarna (vanzolinii, flavovittata & imitator).
Re: Adams grodor
Alla ranitomeyor var väl äggätare ? mer eller mindre.
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: Adams grodor
Är du säker på det?
I terrarier har jag iaf aldrig hittat mer än 1 yngel tillsammans av de arterna + sirensis. Då menar stora yngel. Däremot tex fantastica, reticulata o amazonica har det hänt att fler än 1 yngel klarat sig tillsammans.
Re: Adams grodor
Så jag bör dela på dom? nu är d 2st i samma kruka