Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Va härligt! Nu när alla ändå pratar mat, jag har bokat bord för oss på restaurangen En Italienare och en Grek imorgon för lunch vid 13.00. En bra restaurang med rimliga priser som ligger nära både mig och Jönköping University. Grymma pizzor! Här har ni menyn:
http://italienareochgrek.se/a-la-carte/
Jag uppdaterar första inlägget med menyn samt tips för parkering imorgon.
http://italienareochgrek.se/a-la-carte/
Jag uppdaterar första inlägget med menyn samt tips för parkering imorgon.
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Uppdaterat! Kom på att det är torghandel imorgon rätt nära, så det kan vara välbesökt beträffande parkering.
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Kommer sätta detta vid 24 i natt. Vet först då EXAKT hur mkt jag har till er alla, men gör så gott jag kan och kommer försöka enligt följande, och eftersom ni alla är SDS-medlemmar som skulle hjälpt mig om jag satt på pott-kanten, är det en gåva. Vill du ta med ett kul växtskott eller nåt du kan avvara, så är det en kul grej, men INGET krav!
Claes
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
LarsH
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
Jakob
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
Jag har nog en del småflugor och kan säkert avvara lite mer om någon av er vill ha en extra, men kom ihåg - allt är nysatt! @JakobM @LarsH @classemann
Claes
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
LarsH
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
Jakob
två små flugkulturer
två stora flugkulturer
försöker hitta lite hoppisar också. Återigen - en liten start.
Jag har nog en del småflugor och kan säkert avvara lite mer om någon av er vill ha en extra, men kom ihåg - allt är nysatt! @JakobM @LarsH @classemann
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
JakobM
- SDS-medlem

- Inlägg: 63
- Blev medlem: 12 apr 2015, 20:26
- Började med grodor år: 2015
- Ort: Huskvarna
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Ojoj, vilken service!
Det skall absolut återgäldas när det finns något att återgälda med
Har en mysko snigel som gömmer sig nånstans i terrariet, men det är väl ungefär allt av intresse för tillfället!
Det skall absolut återgäldas när det finns något att återgälda med
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
hahaha! Kul! Ses imorgon.
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
JakobM
- SDS-medlem

- Inlägg: 63
- Blev medlem: 12 apr 2015, 20:26
- Började med grodor år: 2015
- Ort: Huskvarna
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Här är burken som den ser ut idag. Grodlös ännu men förhoppningsvis inte länge till.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
-
JakobM
- SDS-medlem

- Inlägg: 63
- Blev medlem: 12 apr 2015, 20:26
- Började med grodor år: 2015
- Ort: Huskvarna
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Och Herr Snigel, kungen i djungeln för tillfället.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Verkligen ett fint terrarium du fått till! Ditt första också om jag förstod Tobias rätt? Verkligen supergrym start!
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
-
RicardH
- SDS-medlem

- Inlägg: 7208
- Blev medlem: 23 mar 2008, 23:01
- Började med grodor år: 2001
- Ort: Gränna, Sweden
- Kontakt:
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Ricards lilla gröna är obligatorisk. SesSkickat från min iPhone med Tapatalk Pro
______________________________________________________________________________
Medlem i NDS/SDS sedan 1991, (ordförande 2009-2014, 2021-2023)
Hulteke 2.0 handlar om ett grodrums tillblivelse.
En kort presentation av mig samt trådlänkar hittar du här!
Film från senaste Groddagen 18 mars hittar du här!
- MarcusL
- Styrelse

- Inlägg: 905
- Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
- Började med grodor år: 2010
- Ort: Vänersborg
Re: Grodvandring i Smålands Jerusalem 22/4!
Ni får ha det så roligt idag önskar jag kunde varit med.
Döda den där annars har du snart fler sniglar
@jakobM
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
Döda den där annars har du snart fler sniglar
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk