Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
- Pny
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 962
- Blev medlem: 24 jan 2008, 08:32
- Började med grodor år: 2006
- Ort: Linköping
- Kontakt:
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Vi håller tummarna för att det skall bli grodor av dom... Är det Razor som är mamman?
Grundare av webbforumet www.pilgift.se år 2008, styrelsemedlem i SDS & redaktör för pilgiftaren år 2009.
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Japp, Razor är mamma till dom flesta, men inte riktigt alla. Jag är bara säker på att Knutte inte varit inblandad.
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Är det inte dags för mer bilder nu?LarsH skrev:Japp, Razor är mamma till dom flesta, men inte riktigt alla. Jag är bara säker på att Knutte inte varit inblandad.
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Jo det tycker jag med!
Vissa har tur andra har mindre tur med odling av grodor
Hur gamla är dina grodor??
Vissa har tur andra har mindre tur med odling av grodor
Hur gamla är dina grodor??
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Ja ha ja!
Bilder va de. Bilder på yngel med dålig kamera blir ju inte bättre av att fota 2 månaders yngel eller en ett vecko-gammalt, men ett försök då: OBS att skalan på linjalen blivit olika..........: Kanske då roligare att visa terrariemöbeln jag just byggt färdigt, och har de 4 vuxna, 3 år gamla "föräldrarna" i: Är klart nöjd själv med den möbeln, och det terrariet, även om det inte alls blev som jag planerade då jag åkte hem från Peter med terrarium och grodor i oktober förra året.
Bilder va de. Bilder på yngel med dålig kamera blir ju inte bättre av att fota 2 månaders yngel eller en ett vecko-gammalt, men ett försök då: OBS att skalan på linjalen blivit olika..........: Kanske då roligare att visa terrariemöbeln jag just byggt färdigt, och har de 4 vuxna, 3 år gamla "föräldrarna" i: Är klart nöjd själv med den möbeln, och det terrariet, även om det inte alls blev som jag planerade då jag åkte hem från Peter med terrarium och grodor i oktober förra året.
Senast redigerad av 1 LarsH, redigerad totalt 31 gånger.
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
- PittoresktMangel
- SDS-medlem

- Inlägg: 1239
- Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Bro
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Möbeln blev riktigt snygg Lars. Bra jobbat!
Grodor och huggormar
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Riktigt snyggt, en massa anubias ser jag ^^ Jag vill ha en "full-frontal" bild 
0.0.3 Dendrobates Leucomelas
0.0.1 Dendrobates Azureus
1.2.0 Lygodactylus williamsi
0.0.1 Dendrobates Azureus
1.2.0 Lygodactylus williamsi
- Pny
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 962
- Blev medlem: 24 jan 2008, 08:32
- Började med grodor år: 2006
- Ort: Linköping
- Kontakt:
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Möbeln blev jättefin! Snyggt att du öppnat upp på sidorna också.
Grundare av webbforumet www.pilgift.se år 2008, styrelsemedlem i SDS & redaktör för pilgiftaren år 2009.
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Regnskogsterrarium - Akvarium - Akvarieblogg - Djurparker - Fotogalleri
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Frontbild var det!
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
Re: Dendrobates tinctorius lägger ägg igen!
Znyggt!
Är det samma terrarium men nu inbyggt i möbel?
Thomas
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker....
Bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli okunnig.