
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
"Frog-a-day"
- morten müller
- Inlägg: 9
- Blev medlem: 18 apr 2013, 20:59
- Började med grodor år: 2007
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"

Provade ut ny kamera igår. Terribilis mint var, som alltid, lätta att jobba med
- morten müller
- Inlägg: 9
- Blev medlem: 18 apr 2013, 20:59
- Började med grodor år: 2007
- Kontakt:
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: "Frog-a-day"
Härliga bilder – och bra att det går vidare här!
O. pumilio "Blue Jeans":

O. pumilio "Blue Jeans":

Frank – min pilgiftsida – fler fotografier
-
Andreas
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 36
- Blev medlem: 05 dec 2014, 17:00
- Började med grodor år: 2014
- Ort: Lund
Re: "Frog-a-day"
Smyger in en mossgroda bland all pilgift.


-
Andreas
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 36
- Blev medlem: 05 dec 2014, 17:00
- Började med grodor år: 2014
- Ort: Lund
Re: "Frog-a-day"
Högst oklart. Men dom har en hyfsat väletablerad population i VietnamFrankD skrev:Coolt! Vilken planet kommer den ifrån?
-
Andreas
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 36
- Blev medlem: 05 dec 2014, 17:00
- Började med grodor år: 2014
- Ort: Lund
Re: "Frog-a-day"
Fortsätter med en imitator 'Cainarachi'


- FredrikSp
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 145
- Blev medlem: 14 aug 2012, 15:02
- Började med grodor år: 2013
- Ort: Karlskoga
Re: "Frog-a-day"
Så sällan de posserar länge nog, men plötsligt händer det
Auratus camouflage

Skickat från min C6903 via Tapatalk
Auratus camouflage

Skickat från min C6903 via Tapatalk

