Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Ej pilgift men fina grodyngel

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Ej pilgift men fina grodyngel

Inlägg av Jolo »

Inga pilgift men fantastiska bilder på grodyngel.
http://www.davidmoynahan.com/blog/2014/ ... fina-creek
/ Johan
Användarvisningsbild
FrankD
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 4801
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
Började med grodor år: 2007
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Ej pilgift men fina grodyngel

Inlägg av FrankD »

Fantastiskt är rätt ord, rena vansinnet. Tack för länken!
Användarvisningsbild
Jolo
Ordförande
Ordförande
Inlägg: 1006
Blev medlem: 27 nov 2010, 12:57
Började med grodor år: 2011
Ort: Gotland
Kontakt:

Re: Ej pilgift men fina grodyngel

Inlägg av Jolo »

Varsågod!
/ Johan
HåkanP
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 879
Blev medlem: 21 jul 2010, 21:42
Började med grodor år: 2010
Ort: Kallhäll

Re: Ej pilgift men fina grodyngel

Inlägg av HåkanP »

heads the size of tennis balls
:shock:

Måste vart en enorm upplevelse att snorkla med ett så stort yngelstim!
"Time flies like an arrow
Fruit flies like bananas"
Användarvisningsbild
UllavL
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 239
Blev medlem: 18 apr 2010, 20:50
Började med grodor år: 2013
Ort: Solna

Re: Ej pilgift men fina grodyngel

Inlägg av UllavL »

Fantastiskt!
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"