Kärlek är när din bättre hälft kommer med förslaget.
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Lycka är...
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Lycka är...
när du klurar ut hur du får plats med 11- 25 nya terrarium i ditt grodrum.
Kärlek är när din bättre hälft kommer med förslaget.
Kärlek är när din bättre hälft kommer med förslaget.
Re: Lycka är...
Hur tusan fick du till det sistnämnda 
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Lycka är...
det du. det är en lång väg att gå 
Re: Lycka är...
Hon är bra go din puma, men jag tror du mutat henne...................
Hur många katter fick hon?
Hur många katter fick hon?
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Lycka är...
jag tror det var tal om tre till...
Re: Lycka är...
Ganska billigt eftersom du dessutom fick hjälp!!!!! 
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"
- mats_wikstrom
- SDS-medlem

- Inlägg: 401
- Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Helsingfors
Re: Lycka är...
njae Lars vet inte just. Jag har just visats bilder på nån slags norsk skogskissemiss som kostar typ 8000 spänn... det måtte vara nån slags hämnd för att de inte får hålla pilgift.
kanske om man tejpar lite ludd på en vanlig bondkatt?
kanske om man tejpar lite ludd på en vanlig bondkatt?
Re: Lycka är...
Vanlig silikon samt navelludd och lite dammråttor fixar säkert vilken bonkatt som helst att se norsk ut. Jag hjälper Dig SÅ gärna!!!!
"Först tänka, sedan prova, sedan göra jag om!"