Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Utkorg vs Skickat?
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Utkorg vs Skickat?
Min Skickat-korg här på forumet är inte full men när jag skriver PM hamnar dessa i Utkorgen och inte Skickat-korgen. När (eller hur gör jag) kommer de att skickas?
-
BengtO
- Styrelse

- Inlägg: 1840
- Blev medlem: 01 feb 2008, 13:03
- Började med grodor år: 1986
- Ort: Stockholm
Re: Utkorg vs Skickat?
Om jag fattat rätt ligger det i utkorge tills mottagaren öppnat det
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Sv: Utkorg vs Skickat?
Fantastiskt! Tack för svar.