Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Pilgift i Gomorron Sverige

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: Pilgift i Gomorron Sverige

Inlägg av mats_wikstrom »

och för att besvara jolo's fråga så är det eurogroup for animals som står bakom alltmöjligt elände i hela europa som bäst ( samt en del okej saker med)
Användarvisningsbild
jsl
Kassör
Kassör
Inlägg: 1663
Blev medlem: 07 aug 2008, 22:30
Började med grodor år: 2008
Ort: Umeå

Re: Pilgift i Gomorron Sverige

Inlägg av jsl »

Citat från Axel. "Grodutställningen är tills vidare. Helt säkert till i höst men antagligen minst ett år så det är gott om tid att komma och hälsa på."
Användarvisningsbild
mats_wikstrom
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 401
Blev medlem: 30 jun 2011, 08:18
Började med grodor år: 2004
Ort: Helsingfors

Re: Pilgift i Gomorron Sverige

Inlägg av mats_wikstrom »

Tack Jörgen :) nå grodgubbar, jag tänker försöka samla ett gäng finska grodnördar i Juni. nån som vill hänga med ?
Användarvisningsbild
PittoresktMangel
SDS-medlem
SDS-medlem
Inlägg: 1239
Blev medlem: 17 dec 2008, 18:42
Började med grodor år: 2008
Ort: Bro

Re: Pilgift i Gomorron Sverige

Inlägg av PittoresktMangel »

Jag hänger gärna på om ni drar ihop något!
Då finns ju möjligtheten att besöka Aquaria och deras regnskog också.
Grodor och huggormar
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"