Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Panama i sommar!

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
UrbanV
Inlägg: 224
Blev medlem: 01 feb 2008, 22:33
Ort: Kungsbacka

Panama i sommar!

Inlägg av UrbanV »

Jag och en kompis, Jan Peterson, kommer att åka till Panama i sommar, gällande datum är 25/6-16/7. Fokus kommer att ligga på amfibier, reptiler, insekter och fåglar. Vi har tänkt oss att spendera 2/3 av tiden på fastlandslokaler och 1/3 i Bocas del Toro, vi har inte detaljplanerat ännu. Boende i huvudsak på olika lodger, på fastandet reser vi i hyrbil, i Bocas hyr vi båt med förare. Om någon tycker detta låter intressant så har vi plats för 2 personer till, PM:a vid intresse.

/Urban Vikenborg

Återgå till "Övrigt"