Jag har haft glädjen att få låna ut några av mina grodor till programmet Studio natur i SVT. På torsdag 1/11 börjar Studio Natur att sändas.
Pilgiftsgrodorna medverkar i episod 10 som sänds torsdag den 3 januari 2013 kl 20.30 i Kunskapskanalen. Detta får ni inte missa. Kanske lite tidigt men jag lyfter upp tråden igen när det blir aktuellt i januari.
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Pilgiftsgrodor i SVT
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Sv: Pilgiftsgrodor i SVT
17:20 in i filmen var det nära att du blev en groda fattigare
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
- JMild
- SDS-medlem

- Inlägg: 622
- Blev medlem: 30 mar 2012, 21:15
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Sollentuna
Re: Sv: Pilgiftsgrodor i SVT
17:20 in i filmen var det nära att du blev en groda fattigare
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Re: Pilgiftsgrodor i SVT
Ja den såg väl chansen till ett bättre liv där än att bo i ett Exoterra
.
Re: Pilgiftsgrodor i SVT
Lånade ut Terribilis igen i ett avsnitt då de pratade om gifter. Kan ses ett kort tag till på svtplay http://www.svtplay.se/video/1681105/del-8-av-10