Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Expo Stockholm 1/2
-
Matsälvsjö
- SDS-medlem

- Inlägg: 10
- Blev medlem: 22 mar 2013, 07:45
- Började med grodor år: 2013
- Ort: Älvsjö
Expo Stockholm 1/2
Kommer det att säljas några grodor vid detta expo? Kanske aquawarehouse och herperschoise ska dit?
-
Matsälvsjö
- SDS-medlem

- Inlägg: 10
- Blev medlem: 22 mar 2013, 07:45
- Började med grodor år: 2013
- Ort: Älvsjö
Re: Expo Stockholm 1/2
Det är alltså Stockholms herpetologiska förening som arrangerar vinterupplagan av detta expo.
- Aquawarehouse
- Inlägg: 319
- Blev medlem: 05 jul 2011, 16:48
- Började med grodor år: 2008
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Expo Stockholm 1/2
Vi kommer dit och säljer grodor och tillbehör i alla fall.
-
porcelain
- SDS-medlem

- Inlägg: 403
- Blev medlem: 07 maj 2012, 09:46
- Började med grodor år: 2005
- Ort: Österåker
Re: Expo Stockholm 1/2
Herpers choise brukar närvara men brukar inte ha djur till försäljning.
-
porcelain
- SDS-medlem

- Inlägg: 403
- Blev medlem: 07 maj 2012, 09:46
- Började med grodor år: 2005
- Ort: Österåker
Re: Expo Stockholm 1/2
Är det någon härifrån som ska ha bord? Kommer SDS ha ett eget/officiellt bord?
Re: Expo Stockholm 1/2
Jag kommer att stå med Värnamoo Zoo och ha en liten del av deras bord, har med mig lite grodor.
-
FredrikSa
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 181
- Blev medlem: 30 sep 2012, 18:59
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Solna
Re: Expo Stockholm 1/2
Jag skulle kunna tänka mig att dela bord med någon/några om det är någon som inte vill ha ett helt bord själv. Jag har bara ett par grodor och ev lite filmburkar att sälja.
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Skickat från min GT-P7500 via Tapatalk
Tidigare Fredrik85
-
porcelain
- SDS-medlem

- Inlägg: 403
- Blev medlem: 07 maj 2012, 09:46
- Började med grodor år: 2005
- Ort: Österåker
Re: Expo Stockholm 1/2
Jag har oxå några enstaka djur som jag vill sälja, men har ingen möjlighet att stå vid ett bord hela dagen. Kan däremot vara på plats i förväg och göra iordning samt ta emot djur någon stund innan eller kvällen innan om det är till hjälp. Vill springs runt och SHOPPA sen jue
kan iåfs vara med och plocka ihop men behöver få tiden att gå runt å titta då jag är ute efter en del specifika djur.
Re: Expo Stockholm 1/2
Om ni vill ha med en tredje individ vid bordet så är jag intresserad. Samma här, bara några grodor till försäljning.
/Thomas/
/Thomas/
mvh Thomas
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
Pilgift har en paus men det finns:
1.2.0 Sternotherus carinatus, "Razorback musk turtle"
0.0.3 Triturus pygmaeus, "Iberisk Marmorsalamander"
samt vattenagam, diverse Tarantellor och en gecko.
-
porcelain
- SDS-medlem

- Inlägg: 403
- Blev medlem: 07 maj 2012, 09:46
- Började med grodor år: 2005
- Ort: Österåker
Re: Expo Stockholm 1/2
Går bra för min del, om någon av er har möjlighet att stå vid bordet ett tag, framförallt första timmen/timmarna?
Jag kan boka bord och lägga ut pengar för det om det faktiskt blir av
Jag kan boka bord och lägga ut pengar för det om det faktiskt blir av