
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Festmat för vittatusarna
-
DavidI
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 66
- Blev medlem: 07 aug 2011, 20:15
- Började med grodor år: 2013
- Ort: Stockholm
Re: Festmat för vittatusarna
En förklaring vore på sin plats
-
MattiasS
- Tidigare SDS-medlem

- Inlägg: 787
- Blev medlem: 20 nov 2010, 18:52
- Började med grodor år: 2011
- Ort: Lima
Re: Sv: Festmat för vittatusarna
Storresning på bladlöss? Grodorna verkar gilla dessa löss för dom försvinner snabbt i mina burkar iaf.
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Festmat för vittatusarna
Jag reser bort i dag och kommer tillbaka om två veckor. Därför befriade jag ärtplantorna från nästan alla bladlöss så att de skulle klara sig tills jag är tillbaka. Min fru vattnar regelbundet men är inte speciellt förtjust i att mata med småkryp.DavidI skrev:![]()
En förklaring vore på sin plats
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier