Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Ny dvd vad tror ni?

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
PatrikNo
Inlägg: 1012
Blev medlem: 17 jul 2012, 14:18
Började med grodor år: 2012
Ort: Uppsala
Kontakt:

Ny dvd vad tror ni?

Inlägg av PatrikNo »

/Patrik
MickeK
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 886
Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
Började med grodor år: 2004
Ort: Fagersta
Kontakt:

Re: Sv: Ny dvd vad tror ni?

Inlägg av MickeK »

Jag såg den trailern häromdagen och håller på och väntar på att det ska bli December.

Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
MickeK
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 886
Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
Började med grodor år: 2004
Ort: Fagersta
Kontakt:

Re: Ny dvd vad tror ni?

Inlägg av MickeK »

Så här när december passerat kan jag inte annat än undra vart fan filmen tog vägen.

Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"