Jag såg den trailern häromdagen och håller på och väntar på att det ska bli December.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ny dvd vad tror ni?
- PatrikNo
- Inlägg: 1012
- Blev medlem: 17 jul 2012, 14:18
- Började med grodor år: 2012
- Ort: Uppsala
- Kontakt:
Ny dvd vad tror ni?
/Patrik
-
MickeK
- Styrelse

- Inlägg: 886
- Blev medlem: 30 jan 2008, 09:27
- Började med grodor år: 2004
- Ort: Fagersta
- Kontakt:
Re: Ny dvd vad tror ni?
Så här när december passerat kan jag inte annat än undra vart fan filmen tog vägen.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.
Time flies like an arrow, fruit flies like a banana.