I morse tänkte jag kolla om jag skulle hitta några krokiga gamla grenar som skulle vara lämpliga för terrarierna. Gick ut och såg att grannen, som har några gamla ekar på tomten, hade tagit bort en del döda grenar. Nu har jag fler och finare än jag för några timmar hade vågat drömma om. Här är en av dem.
Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384
Ibland har man tur
Re: Ibland har man tur
Blir det några över kan du ju säga till.
- FrankD
- Styrelse

- Inlägg: 4801
- Blev medlem: 01 feb 2008, 22:31
- Började med grodor år: 2007
- Ort: Umeå
- Kontakt:
Re: Ibland har man tur
Ibland inser man först senare hur mycket tur man faktiskt hade. Några timmar efter att jag hade plockat de finaste grenarna eldade grannarna upp högen. 
Frank – min pilgiftsida – fler fotografier