Testar funktionalitet med ite text i rutan för meddelanden vi kan lägga ut ovanför forumet.

Lägg upp en grodbild på Frog a day! https://pilgift.se/viewtopic.php?f=18&t=384

Transporthjälp

Övriga diskussioner.
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Transporthjälp

Inlägg av MarcusL »

Skulle behöva hjälp med att transportera föreningsburken från LarsH (stockholm) till botan i Göteborg. Jag kan möjligen möta upp om du inte ska hela vägen till gbg.

/Marcus
Användarvisningsbild
bjca07
Tidigare SDS-medlem
Tidigare SDS-medlem
Inlägg: 30
Blev medlem: 18 feb 2012, 17:07
Började med grodor år: 1990
Ort: Svinninge

Re: Transporthjälp

Inlägg av bjca07 »

När?
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: Transporthjälp

Inlägg av MarcusL »

Oj glömde helt bort. Senast 7/5 behöver den vara i Göteborg.
Användarvisningsbild
MarcusL
Styrelse
Styrelse
Inlägg: 905
Blev medlem: 16 okt 2010, 17:13
Började med grodor år: 2010
Ort: Vänersborg

Re: Sv: Transporthjälp

Inlägg av MarcusL »

Gör ett sista försök genom att lyfta tråden.
Skriv svar

Återgå till "Övrigt"